ИНТЕГРАЦИЯ С ОНЛАЙН МАГАЗИНИ
ПРЕДВАРИТЕЛНО ПОДАВАНЕ НА ДАННИ ЗА ПРАТКИ (ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА ИНТЕГРАЦИЯ)
Информационната система на Български пощи дава възможност за предварително подаване на данни за пратки, които ще се изпращат. По този начин приемането на пратките в пощенската станция става много по-бързо. При физическото приемане на пратките в пощенска станция подадените данни могат да бъдат коригирани от наш служител. За реални се приемат данните, с които пратката е приета в пощенската станция. Всички цени се изчисляват в момента на приемане на пратката съгласно сключения договор. Отстъпките се изчисляват в момента на фактуриране и също са индивидуални съгласно договора.
За подаване на предварителна информация ще получите e-mail, съдържащ GUID на договора. Това GUID се подава независимо от избрания от Вас начин на работа, за да може да се приложат Вашите индивидуални цени и отстъпки.
Можете да подавате данните по един от следните два начина:
Описание на методите
на API заедно с документация и примери можете да намерите на: https://api.bgpost.bg
Имената на валидните
полета при подаване на данни за пратки чрез API, са
идентични на имената, описани във файла ImportFromFile.xlsx.
Незадължителните полета
не се подават. Задължителните и опционалните полета, както и дължините им при
работа с API,
са същите, както са
описани във файла ImportFromFile.xlsx. От Български пощи ще Ви съдействат при определяне на тези полета, като премахнат излишните.
Стандартният ред за създаване на пратка,
използвайки методите на API e:
Двата метода могат да се използват заедно – например, данните за пратки да се подават чрез файл, а проследяването им да става чрез API.
Подаването на данни чрез файл или API не Ви задължава да предоставите пратките на Български пощи. Тоест, можете да разработвате интеграцията и да подавате данни за пратки за тестване, преди да започнете реална работа.
За онлайн търговци